bar
Melding maken

Storing melden

Wilt u in contact met ons komen vanwege een storing, dan leest u hieronder hoe dat in zijn werk gaat.

Ik ben huurder van Adriaans Vastgoed

Wanneer u onze hulp kunt gebruiken, kunt u dit (in veel gevallen) aanvragen via ons huurdersportaal Omniboxx. Denk bijvoorbeeld aan een reparatieverzoek. Controleert u eerst in het onderhouds ABC wie verantwoordelijk is voor de reparatie, uzelf of Adriaans Vastgoed. Is Adriaans Vastgoed verantwoordelijk, neem dan contact met ons op via ons huurdersportaal Omniboxx.

Heeft uw verzoek spoed, bijvoorbeeld omdat er een gevaarlijke situatie ontstaat of de schade steeds groter wordt? Bel dan met 0492-534550. In de avond en in het weekend schakelen we u door naar onze storingsdienst.

Overig

Telefoonnummer en contact: 0492-534550

    FAQ voor huurders

    Veelgestelde vragen

    Als er iets in uw woning of bedrijfsruimte kapotgaat of niet meer (goed) werkt, dan kunt u een reparatieverzoek indienen via Omniboxx. Denk aan een deur die niet meer goed sluit of een kapotte douche. U krijgt zo snel mogelijk een reactie van ons.

    Is er spoed? Bijvoorbeeld omdat er een gevaarlijke situatie ontstaat of omdat de schade steeds groter wordt. Dan kunt u het beste telefonisch contact met ons opnemen.

    U bent zelf verantwoordelijk voor klein onderhoud in uw woning of bedrijfsruimte. Denk aan reparaties aan scharnieren of sloten van binnendeuren of het vastzetten van een stopcontact. Ook zaken die u zelf heeft aangebracht, moet u zelf onderhouden.

    De meest voorkomende reparaties staan in het overzicht A-Z (besluit kleine herstellingen). Daarin staat wie voor welke reparaties verantwoordelijk is.

    Om van uw huis een echt thuis te maken, wilt u uw woning misschien aanpassen. Dat mag! Maar we vragen u wel om elke aanpassing aan ons door te geven via aanvraagformulier ZAV.

    Bij grote aanpassingen denken we graag met u mee. Wij kunnen u bouwkundig advies geven. Neem hiervoor contact met ons op via aanvraagformulier ZAV.

    Als de lift niet meer (goed) werkt, kunt u dit melden via Omniboxx. Als u zelf in de lift zit, kunt u de alarmknop gebruiken. U krijgt dan direct contact met het bedrijf dat de lift onderhoudt.

    U mag zelf geen nieuwe sleutels laten maken, als u er een kwijt bent of als u een extra sleutel nodig heeft. Ook als u zichzelf heeft buitengesloten of als de sleutel is afgebroken in het slot, schakelen we slotenmaker Van der Aa voor u in. Zij openen uw deur en/of vervangen uw sloten. De kosten hiervan zijn voor uw rekening.

    Wij raden u aan om een reservesleutel achter te laten bij iemand die u vertrouwt. Adriaans Vastgoed heeft namelijk geen reservesleutels!

    Als u last heeft van ongedierte, zoals muizen, dan kunt u bij tuincentra of bouwmarkten zelf spullen kopen om die te bestrijden. Als dat niet werkt, neem dan contact op met een gespecialiseerde ongediertebestrijder. De kosten hiervan zijn voor uw rekening.

    Vaak kunt u kleine verstoppingen, bijvoorbeeld in de gootsteen, zelf oplossen.

    Lukt het niet om de verstopping in uw keuken, badkamer of toilet zelf op te lossen? U kunt dit melden via Omniboxx. Wij schakelen een rioleringsbedrijf voor u in.

    Heeft u de verstopping zelf veroorzaakt? Dan zijn de kosten voor u. Zo niet, dan betalen wij ze voor u.

    Contactformulier

    Heeft u vragen of wilt u meer informatie? Neem gerust contact met ons op via: 0492 534 550 Of voel vrij ons een email te sturen: info@adriaanshelmond.nl